ΕΓΩ · ΣΚΕΨΕΙΣ

Καλή χρονιά!

Το 2016 ήταν για μένα η σημαντικότερη και ομορφότερη χρονιά της ζωής μου! Κι αυτό γιατί η αρχή του με βρήκε με φουσκωτή κοιλιά και το τέλος του με ένα αγοράκι μούρλια να με φωνάζει μαμά! Έζησα πρωτόγνωρες στιγμές… τα βρήκα μπαστούνια όπως δεν είχα συνηθίσει ποτέ… δέθηκα περισσότερο με τον άντρα μου… απομακρύνθηκα περισσότερο από τον άντρα μου… έκλαψα από ευτυχία… έκλαψα από νεύρα… αλλά κυρίως το 2016 για πρώτη φορά γνώρισα, αγκάλιασα, φίλησα, έπαιξα, τάισα, έλουσα, άλλαξα, έντυσα, κοίμισα το μωράκι μου!

Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά και το 2017 να φέρει στον καθένα ό,τι του λείπει!

Σχολιάστε

